Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, January 6, 2011

Mister Linky's Magical Widgets

memang magical..senang org nak tinggal jejak memandangkan aku tak pasang widget shoutbox...
senang gak untuk aku BW kat blog dorang....klik aje...huhuhuuhu
klik untuk supergrow

tapi masalahnya Mister Linky Magical da cam x magik ag...
uhuuuu aku da mula rasa serabut dengan adanya benda ni...tapi xmo buang....senang nak BW...
tapi panjang sangat da mcam tak sesuai ag dah letak sini...tapi terjumpa yg boleh scroll2  tu..macam mana korang wat ea????
tolong la ajr aku...tolong!!!!
tolonggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 comment:

Naziha Ieyha said...

akak,camne nk buat Mister Linky's Magical Widgets tu? buat tuto

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...