Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 23, 2010

Terapi mata

ponek makcik berjam2 duk depan pc..berpinar bijik mata ni...orang kate tengok kaler hijau menenangkan.. yeke????? jap2 cuba tengok


okey tak tenang pun tengok putera katak tersebut

hahahhahaa.. tengok benda lain lah..biru plak


yang ni boleh tahan...tengok kaler biru teringat lak laut..ingat laut teringat lak hidupan dalam laut yang kadang2 sangat cantik...

meh kita same2 merehatkan mata kita

very cute macam misz..ohek..ohekkk...

A big jellyfish
macam lampu je nampak kan??? saye nak satu


A huge jellyfish
okey yang ni tak cantik...nampak serabut dan gemuk....yark...... next


uhuuu yang ni pun tak santek...cam cendawan kat bilik air kat umah sewa lama..

2 red jellyfish
hooyearhh..cantik kan??? kan??kan??


whoop...macam robot

huarghhh nice macam kain..boleh buat baju raye...

lampu hidup dalam laut


boleh dimakan

santek..clean n clear

ohhh macam cendawan

captain hook punyer topi

lorh siap ade lampu led tuh...hape?? ingat korang je ade..

purple..seyes cantik

sangat besar.. atau ilusi semata???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


jellyfish from bikini bottom

sumber:


            

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...