Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 15, 2010

Malaysia Vs Vietnam ~ Piala Suzuki

Assalamualaikum... jawab jangan tak jawab..
uhuuu ape macam ari ni??? ada sihat ka??? tak sihat tak apa... blogwalking boleh menyihatkan anda balik...teheeeehee
Hari ni macam yang semua da sedia maklum perlawanan bola sepak akan diadakan di stadium bukit jalil, dimana Malaysia menentang Vietnam. uhuuuu misz bukanlah fanatik sangat dengan sukan ni cuma nak menunjukkan sedikit sokongan je pada pasukan Malaysia..
harap pemain Negara akan menunjukkan prestasi cemerlang pada perlawanan malam ni...Bukan misz je harap cam tu satu Malaysia pun harap benda yang sama...
tapi bila menang jaangan pulak riak, bila kalah jangan pulak bagi macam2 alasan.
cedera lah, apa lah...
harap semangat Skuad kebangsaan yang berjaya menewaskan Vietnam dalam final Sukan SEA 2009 akan datang balik malam ni..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...