Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, December 24, 2010

2011 yang memeningkan kepale

tadi de meeting untuk plan 2011

report kene anta b4 14hb,biasanya sebelum 20hb *percubaan....katenya lah*
alasan dia
 sebab skang boleh print sendiri
tak boleh diterima sebab....
benda tebal2 nak print flimsy amek masa
hasil nak kene print amek masa 
print bv381 pun amek masa
print bv 500 pun amek masa
report projek kena buat manual..ni lagi amek masa, kerja remeh...
kalo ade laptop ke pc kat umah boleh la wat...report yg anta 20hb pun aku angkut kertas balik umah..
lau kene anta 14 asenye kene angkut brg tido kat opis hekhekhek...
oohhhh ni percubaan aje..aci tak lau aku wat macam biase aje...wat setakat termampu...
uhukkkkkk...boleh??? macam boleh je...
seyes tak mampu nak wat...
kalo bos tambah sorang, dua boleh kot wat 14 tu..uhuuu
dapat dak praktikal dalam 10 org pun okei ape...hahahahhahaa
orang kate keje kena ikhlas..aku pun ikhlas ape...membebel 2 biasa la..haahhahahhhahahaa tapi gaji mcm tak cukup je ngan keikhlasan aku.....erkkkkkkkkkk cam tak ikhlas je......
aku pening....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...