Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 30, 2010

Khairul Fahmi Che Mat

Malatop2 name Khairul Fahmi Che Mat skang ni kan?????
kemain ag korang tengok bola.....muahahahhahahaahhaahaa
Aishhh......meh la aku letak sikit info2 dia ngan gambo2 dia....
tapi korang jangan gedik lebih2 lak...die da ade awek okey..... kalo setakat tampal gambo die dalam diari ke... dalam dompet ke, letak dalam pencil case ke...letak dalam almari kat bilik ke, tampal kat cermin bilik korang ke, wat photosop cantum gambar korang ngan gambar die ke...2 biase2 aje tu...
yang 2 kenape cebik2 bibir 2....


kita mulakan dengan yang ensem dulu

macam hero jepun da....mungkin dia la ultraman yg pancarkn laser itu...kehkehkeh

jelingan

hoh..sungguh serius dia menangkap

berpeluh pun nampak macho you

Thailands Teerasil Dangda, right, shoot past  Malaysia's  goalkeeper Khairul Fahmi bin Che Mat, left, during their AFF Suzuki Cup group stage soccer match at Gelora Bung Karno Main Stadium in Jakarta, Indonesia, Saturday, Dec. 4, 2010.
okey yang ni mang tak nampak cam hero jepun

oohhhh...pandangan aku teralih pada jejake yang tepi skali..bukan jejake baju merah tu....korang ni cucuk mate baru tau

cakkkk

uwargghhhhhh



makan ati jek awek dia lau nengok entry aku neh....muahhahahhahahaaa... xpe la nak wat cane..dah bopren awak glemer.... I jeles dengan u taw elia....

dont worry  la...pape pun die tetap kamu yang punye..bukan Ahmad Albab yang punya

Biodata 

Nama Penuh : Khairul Fahmi bin Che Mat (apek)

Tarikh Lahir : 7 Januari 1989 (21)

Tempat Lahir : Kota Bharu, kelantan, Malaysia

Tinggi : 1.70 (5 kaki 7 inci)

Posisi : Penjaga Gol

cukup tak????? kalo tak cukup g cari sendrik.........


** mood ~ sedang bercuti


3 comments:

EpoLįƒ¦Kunang2 said...

Amboi.. nak jugak dia. haha.

p/s : trimas kerana sudi kentut. ^^

Miecyber said...

Khairul = Otomen Malaysia...

Bila saya blogjogging $$$$$$.....

misz sheyla said...

@ epol ~ huarghhhh......ane plak kentut kat die...hueeeeeeee

@miecyber ~ die lah otomen yang disebut2 itu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...