Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 29, 2010

Follower bertuah

Rilekss!!!!!
Rilekss!!!!!!!!
Rilekssss!!!!!!!!!
jangan gedik2 jangan gedik2....
sape nak adiah angkat tangan????
hahahahahhahahaa.... 
aku bukan ape..nengok macam2 award korang bagi untuk menghargai follower2 ni...
aku pun teringin gak....tapi tak mo bagi award.....hemmmm
utk follower yang bertuah misz nak bagi adiah....adiah ape belum ditentukan ag...macam mane caranya belum ditentukan lagi....yang pasti untuk follower saje yeee....
bile nak wat entry utk follower bertuah ni...
t akan diberitahu

ohhh yeee..... nak wat sticky post cane ea.... aiyarkkkk
MSN Onion Icons
bukan tak pandai...saje nak test korang tau ke tak.....sila bagi tutorial....
jawapan sila google sendiri tutorial tidak diterima.......

agak2 korang nak adiah ape ye??????
perfume???
top up???
henpon cokia??
henpon biri2????


nak adiah lumayan klik nuffnang yeee....ahakkkkk...
Onion Emoticon

6 comments:

k-artz chasez said...

nak perfume tak pun topup,,hehee

schaze zainn said...

nak enpon bery2 muleh tak? hekhek

eik`S noName said...

nak hp biri2...hehe

misz nana said...

salam ziarah dari nana

Eyra Rizal: Your MUA said...

PROMOTION MAKEUP CLASS AWAL TAHUN!!!! BASIC TO ADVANCE CLASS (RM350 retail)
PROMO PRICE: RM295 ONLY!!!! LIMITED SEATS!
DATE: 9/1/2011 & 30/1/2011 (PICK 1)
PLACE: LAMAN SERI HOTEL, SEK 13, SHAH ALAM(NEXT TO PTPL)

REGISTRATION WILL BE CLOSING ON 1/1/2011
CALL/SMS 016-2128740 (EYRA RIZAL) TO REGISTER.
*STUDENTS WILL BE ABLE TO JOIN E.R TOUCH TEAM.

misz sheyla said...

@ k-art ~ perfume ea...okey2 akan difikirkan

@ Schaze zainn ~ enpon bery2 yep..... yang ade sticker MC 2 muleh kan??

@eik's ~ okey adiah enpon eik share ngan schaze

@Misz nana ~ salam ziarah jugak..thank drop by

@ eyra ~menarik ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...