Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, December 13, 2010

Tafsiran Mimpi

Baca tak kawan2 tajuk atas 2... yeee misz memang boleh tafsir mimpi..
teheheheheheee...yang ado sape la nak percaya kan?? 
aku yakin semua orang percaya kadang2 mimpi boleh bawak sesuatu maksud pade kita..
hari ni misz nak ulas tentang mimpi pasal ular.
sape penah mimpi pasal ular angkat keyboard!!!!
okay2 turunkan keyboard masing2..

misz pun penah mimpi sal ular..dulu mase first time mimpi ular 2 siap patuk i lagi taw.... eeuwwww...tak suka, sape la yang nak masuk minang i ni?????? tell me... berdebar2 jugak la time 2 ..mase 2 misz skolah ag xkan ade yang nak masuk minang kot...sebab orang2 tua cakap lau mimpi sal ular dan ular 2 patuk2 kita maknenye orang nak dtg minang....uhuuuu tak ada maknenya, tak de pun yg masuk minang...lau nk cakap bab mimpi ular ni lah memang dah banyak kali mimpi...

tapi sebenarnya mimpi ular ni bukanlah tandanya kita mimpi sal jodoh ect... tapi ade maksud lain..mak misz cakap kalau mimpi ular hitam 2 tanda kita ada musuh..kalau mimpi ular 2 patuk kita 2 maybe ade benda tak elok yang musuh kita hantar pada kita.... ermmmm..benarkah???? misz sendiri tataw..


letak gambar kecik je..geli geleman nengok...

2 comments:

areteacar said...

owh.. kalo ular hitam de musuh ke? uh, tidak!!

misz, jom vote tikah. no 127! =)

http://banyaktehkereta.blogspot.com/2010/12/undian-telah-dibuka.html

misz sheyla said...

x sure gak... menurut kate mak kite la....
ye...saye dah undi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...