Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, April 4, 2011

Ladang Teh @ cameron highlands

5 ekor dak sengal jalan2 dalam ladang 

 papehal gambar dulu...ape yang penting gambar dulu...ape yang penting gambar dulu...



pose harus sopan ye anak2...

seee.... pegang bunge pun ayu je..mane taknye kalo patah kang melayang 50 hengget
dalam ladang teh yang sungguh lembik...i x biasa u ols<----- bajet dak bndar padahal kecik dulu tiap2 hari main lumpur

 bayangkan dekat pergunungan Alps...choiiiiiii
 asal aku sorang cam kaber gilerrrrr
 senyum x ikhlas...ptuiiiiiiii
ni nak naik atas bukit balik..tapi yang depan tu praktis skill pekerjaan lama mungkin
 mula bertindak ganas...ada haiwan dalam bahaya, ade haiwan dalam bahaya disana
 muke gigih memasing, muka aku da control ayu siap2 takut kang dalam gambor senget plak mulut tu kan..... kang korang kate aku biadap lak
hahahaahhahaa....hasilnye riak muka masih sama, xde perasaan..

 sanggup berhenti jap semate2 nak amek gambar papan tanda ni
xperlu aku nk type entry panjang2 kan??? 
sila jangan bergayut seperti ini untuk mengelakkan anda ditendang tanpa belas.... siapa ni... boyfie si schawan la.... mujur ade die kalo tak mang terperap macam jeruk aje la kitorang.... 



3 comments:

mama maman said...

suka pulak tgk aksi2 anda2 semua... ceria....

hhmmmm... terfikir pulak nak jejalan sana.... wait n see...

anyway... mama yana nih kompom cantik kan pasai komen kat sini... suka...:)

mama maman said...
This comment has been removed by the author.
misz sheyla said...

mama maman~ cantik la..itu sudah tentu...sonok gak la..tapi tak tahan jalan nk naik...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...