Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, April 14, 2011

Hoi B4bi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambil
melihat keadaan keretanya yang kemek.
hari dah nak masuk magrib, dia menjadi semakin resah. Dah lah jalan tu
sempit, lampu jalan tak de pulak.

Tiba-tiba datang sebuah motosikal datang dari arah bertentangan. Dah lah
tak pasang lampu, tak pakai topi keledar.. laju pulak tu.. macam pelesit.
Perempuan tu apa lagi, dia terus menjerit ' Hoi.. Babiiiiiiiii. ...... Slow
sikit.....'

Bila mendengar laungan perempuan tu, apa lagi, penunggang motosikal tu pun
menjerit balas .. 'Celaka!!!!! F**k you!!!, Pu**mak kau!!!'..'
Bagerooo...'
sedap jer cakap ****....'

Selang beberapa saat.. tiba-tiba terdengar satu dentuman yang kuat....
Perempuan tadi berlari kearah bunyi dentuman tersebut..
Apabila sampai ke sana , kelihatan budak tu terpelanting dalam semak
manakala motosikal nya remuk sama sekali.

Rupa-rupanya, dia dah langar **** yang telah dilanggar oleh perempuan
tadi.

Moral of the Story : Hoi ****!!!!!!!! slow skit!!!! tu bukanya marah...
tapi nak bagi tau jer....yang ada **** tergolek kat depan....



pstt** tak mo marah na dengan tajuk entry.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...