Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, April 1, 2011

GRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SIYAL KO PERAMPOK

baju ngan selendang ku dalam kenangan....

baru sekali pakai tau...x sempat amek gmbar ag...cilanat punye perampok

baju ai beli mase raye ni.... 

peberet stokin tido ku..yang tebal dan gebu..huaaaaaaaaaaa kuang aja ko perampok

mereka dlm kenangan...
opppsssssss....muahahahaaha..kang ade kene penampo ...bukan mereka..tapi beg tu... yeee beg putihku dalam kenangan...huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eh brader ni wat pe???? teeeetttttttttttttttttttttttttt.....abaikan
motif letak gambo ni.... sebab aku xde gambor beg ni...huuuuuuuu T______T

x perlu fokus pada orang lain...fokus pade seluar aku aje...juga dalam kenangan...

baju hard rock ku sayang...uhukkkkk


baju hitam de tulis cam ni bling2...ohhhhhhhhhhhh ensemnye baju ku itu..selesa dipakai, cantik dipandang, ilang sudah..gambar pun tadek nk tunjuk

ape lagi??????? huaaaaaa
beg LV riban2 kepunyaan ku...huaaaaaa...ehhhh tetibe
* yeeee...x payah nk muntah2..

siyal ko perampok....siap ko kalo aku jumpe..memang aku tenyeh2 kepale lutut ko kat jalan tar yang panas...
biase korang dgr orang kene ragut handbag je kan..ni lah kisah aku diragut bagpack....korang ade????
moral of the story beli la bagpack yang leh ikat pada badan macam ni


lagi maksimum tali yang ade pada beg lagi bagus ye...
dan bila da pakai beg jangan sesekali tanggal kan walopon ko nk g toilet...
walopon ko nk beratur beli mekdi jgn tinggal beg atas meja makan...


4 comments:

syuwai said...

ish, memang bahlul betul perampok tu.. sabar je lah..

tak berkat tu..hoho

Hafeiz86 said...

huahuahuahua... kesian ko ekk.. xpe la..yg ilang tu pon stakat sluar2 & baju2 kurung je.. drpd ilang nyawa dok.. nnt, ko slalu2 la pegi pasar2 malam.. kot2 perampok tu jual kat sane... beli la balik..

gadis kepastian said...

wahh sampai mcm 2 skali..xda luka2 eh

erlyn erlyana said...

hanya luka di hati...huhuhuhu berdarah hingga kini..huk2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...