Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, April 28, 2011

Untuk Lelaki Sahaja ~ dapatkan perut 6 pax macam dulu2

pada lelaki bukak mate besau2. Haaaa... lelaki mane yang nak perut die boroi je kan..melendut2 ..nak tackle awek pun awek pandang sipi je..... ko phewitt2 la  macam mane pun awek tak layan der..dorang wat sombong je , jalan sambil bagi itik makan dedak....xde nye nak layan korang..lain la kalo perut ko melendut2, muke pecah rumah, tapi poket ko terkeluar duit macam ni


yang ni kemungkinan besar dorang pandang..haaaa...muke tak ensem poket tak tebal xpe derrr, jangan perut ko boroi menyondol2 orang depan dah... biasa aku tengok lelaki kalau dah kawen insyaallah perut die boroi..yela makan minum terjaga..mesti korang teringin kan nak perut macam dulu balik....hari2 ko belek album lame korang, sampai nangis2..sensitip ooo tengok keadaan perut skang ngan dulu


haa...sentap la tu..
dulu

skang....

hahahaha...gile gaban..bagi yang pemalas nak senaman ni aku ade cara die..korang beli la alat kat bawah ni..tapi aku tak jamin la keberkesanan die...





sesape yang try alat ni..korang leh la wat testimoni n jgn segan hantar pada aku..
mekasih


motif entry??????? 
brader subaru yang aku kenal tu perut die boroi gile...makcik ain slalu pandang sinis je ngan die..syian die..aku ngan schawan  bukan minat brader tu..aku minat subaru die..harap maklong

4 comments:

Are RicH K said...

sensitip bab perut muncit nie.. :p

muncet adalah seksi.. ahahaha..

jrang2 pmpuan tgk badan laki kec perempuan 2 masih muda.. ehehe... slalunya pempuan x kisah bab perut muncit.. y pntg tau jaga ati... x gitu.. uhuhu..

Ha Fei Z said...

nsb bek perut aku mcm perut bruce lee... waachaa!!,,,

misz sheyla said...

@are rich~ hahahaahahaa..betul la jugak tu..tapi kadang kena jage gak tau pewot ni...

@ha fei z ~ kalo ko sumpah aku tak caye...hahahahhaa buktikan...cepat buktikan

misz sheyla said...

@are rich~ hahahaahahaa..betul la jugak tu..tapi kadang kena jage gak tau pewot ni...

@ha fei z ~ kalo ko sumpah aku tak caye...hahahahhaa buktikan...cepat buktikan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...