Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, April 13, 2011

Makanan Yang Super Cute

aku tak tau la kepala otak orang jepun ni memang sangat kreatif dan inovatif...ye la kalau dorang tak berinovatif takkan jalan raya yang merekah akibat gempa bumi boleh dibaiki dengan masa yang sangat singkat kan...lain le kalo kat sini...jalan berlopak tunggu menteri datang baru nak baiki..tu pun sebab takut t menteri lalu jalan berlopak2...ehhh...tapi salah kite gak kot...jalan berlopak kite bukan wat aduan..tapi sibuk bising sane sini....huhuhu termasuk lah aku kot...okey2 insap mulai hari ni.....abaikan la segala pembukaan mengarut ni..cume nak share ngan korang gambar2 makanan yang sangat cute









sumber:google 

5 comments:

Finaz Jaafar said...

huwaaaaa cute nyerrr cmne nk mkn??hahaha

misz sheyla said...

@finaz~kannnnn...nak makan ase sayang..kang ilang kecomelan

syairahmohdanuar said...

cute gila!!smpai tak smpai hati nak makan.haha

Hafeiz86 said...

ceh... kiut mane pon mknn tu, kalu perut da ~krungg..krekkk...krikkk.. errkkk~... mn x sempat pndg da mknn tu, terus je masuk dlm mulut...

misz sheyla said...

@syairah ~ tau xpe...

@hafiez ~ erk..ko mang tak de seni...muahahahahhahaa...ko mknan mcm mane pun ko x kisah kan..aslkan perut ko tak nyanyi riang...haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...