Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, May 2, 2014

Makan di Johnny's Steamboat


Hari Gaji yang lepas,masuk kereta tiba-tiba Encik Suami cakap
"hari ni kita makan kat luar la.... nak makan ape??cakap je, hari ni Abang belanja"
aku of course la suka kan, sebab dah lama aku tak makan prawn olia pizza hut, aku pun suggest la pizza hut...
"tak nak la" jawab die...
"Chicken Rice Shop..ok?"aku tanya
"emmmm....xnak la.."
"ok la mcm tu kfc ke mcd ke"
"tak nak la.... tak kenyang, kite g makan steambot Johnny kat Alamanda
"baik tak yah tanya nak makan ape tadi"

T___T
kan senang kalau dia terus cakap jom makan steamboat Johnny....
xpayah la aku kerah2 minda fikir nak makan kat mana.

tapi Alhamdulillah kenyang jugak la...
aku kalau steamboat aku tak prefer g Johnny's ni...
sebab banyak yang ko order tinggi la bilnye,
sekali sekala boleh la...
tempat lain kan boleh bayar 30 hengget n boleh makan sampai terbungkang kat situ...




tapi apa-apa pun aku kenyang dan puas hati...
aku order salmon 
tapi Encik Suami aku tak suka, dia kata rasa macam ikan patin T__T
boleh pulak gitu....
Encik Suami aku suka makan dekat Johnny's sebab suka makan 
thai BBQ beef noodle tak salah aku nama dia
yang mee dia kaler ijau2 tu...

aku tukang menghabiskan daging tu, sedap pulak
rasa nak g lagi order daging tu aje...


pstt ** gambar semua ihsan google..

8 comments:

Dunia Zumal said...

Sodapnya... Salam Jumaat :)

shidasanmil said...

Skali sekale ade org blanje mkn luaq mmg sdapp...layan jerlah ape tekak dia nak makan...hee

Unknown said...

tak penah lagi makan kat johnnys ni.. nanti2 boleh cuba..

Cik Puan said...

kahkahkah...baik tak yah tanye kn...

Aisy Nasiha said...

Haha..sama oendapat kita. Kalau kat tempat lain boleh makan banyak2 lagi dgn nilai wang kita. Tapi swkali sekala g makan johhny sedap juga..

msredcheesecake said...

selalu dgr je johnny ni, tak pernah try lagik

Fiza Aizzawa said...

area mana nie.. Fiza minat sgt steamboat..

Izzati Amira said...

rindunya kat tempat ni...huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers