Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, May 20, 2014

Checklist Barang baby


Checklist ni sebenarnya aku dapat dari Blogger jugak..tapi dah tak ingat blogger mana
sebab banyak sangat copy and paste...

dah 31 Weeks barang tak complete lagi sebenarnya..patutnya sekarang beg dah prepare dalam kereta kan... aku baju pun tak beli habis lagi...basuh pun belum...hehehe
baju-baju baru aku beli semalam sebenarnya... tu pun dapat 2 3 helai baju je, sebab malas nak berebut2 dengan mommy2 lain dalam expo midvalley tu

yang ni aku dah edit sikit2 ikut apa yang aku rasa perlu dan tak perlu ...so kalau korang nak copy dipersilakan...semua ni aku buat dalam excell sebenarnya ..sebab senang nak kira berapa total duit yang dah keluar....
kalau nak softcopy boleh roger2 aku..nanti aku emailkan...










yang kuning-kuning tu maknanya dah setel..yang putih belum beli lagi..colour pink tu bermaksud beli time pantang nanti pun boleh...kira KIV dulu la..
total tu sebenarnya lebih aku rasa..pasal ada yang tak ingat harga, sebab tak ambil resit..
harap checklist ni membantu korang la ye... 

9 comments:

Nursaila Norman said...

saila punya checklist simpleeeeeee sangat..huhu! set berpantang je x buat checklist lg..boleh lah tgk2 checklist sheyla :)

Unknown said...

meriah check list.. akak dah masuk no 4 ni memang ambik basic2 je.. yg mana abang dgn kakak punya boleh pakai guna.. untuk anak first mmg modal besar sikit..

el said...

check list ni mmg wajib ada pun
w/pun iols ni dah beranak 4 pun haha
tulah ada gak yg KIV ms pantang boleh je beli..nak beli sekali gus byk nak pakai duit haha

Ila Azilla said...

sheyla..ila nak softcopy bleh tak...hehe...email kat azila86@yahoo.com

Unknown said...

@ila azila~ dah email...hihi harap membantu

(^_^) said...

AsSalam..
First time jumpe checklist detail mcm ni. Congrats!! saye punye 1 page je. Heee
Klu x keberatan share la softcopy kt saye jugak ye,
norafizah.ar@gmail.com

Anonymous said...

Salam sis.. nak softcopy boleh.. tlg email ke supreme_enquiry@yahoo.com masehh ye sis..

Unknown said...

@ (^_^) sorry awak kita baru perasan email awak...nk lagi x soft copy nye

@anonymous ~ kite hantar dah...

eizazuriaty hamzah said...

assalam, boleh emel checklist ni kat saya tak? tq..

eizazuriaty@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers