Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, May 26, 2014

Happy Birthday Encik Suami



Berchinta dengan Encik Suami lebih kurang 4 tahun lebih, kenal masa zaman study lagi
sejak aku kenal dia, time birthday dia memang tak suka kalau aku buat suprise2 dengan kek ni
ayat selalu die, dia tak biasa celebrate birthday...so tiap2 tahun memang sekadar wish je la...kdg2 belanje makan..

dah kawen baru la aku bagi die hadiah..tahun lepas birthday die pun aku just bagi hadiah PSP aku beli ngan dak ain...
tahun ni pulak aku memang plan nak suprise sikit beli kek...dah plan... birthday die hari rabu, tapi aku plan nak celebrate hari sabtu..pasal aku mintak tolong kakak aku belikan kek n tolong masak..aku nak buat sendiri payah... kalau nak g mana2 dia yang hantarkan...kang x dpt nak suprise2

kek yang dia paksa aku beli

birthday cake suprise...hehe

Anak buah yang teruja potong kek birthday 
yang gugurls tu share tarikh birthday yang sama dengan Encik Suami...
tapi iols tak ingat...kalau tak aku dah suruh kakak aku letak sekali nama die dekat kek...

Selamat Hari Jadi Encik Suami
semoga Panjang Umur
murah Rezeki
Dirahmati Allah
semoga Jodoh Kita Kekal hingga ke Jannah
amiin






1 comment:

NurulAinEddihar said...

Assalamualaikum . . hm terliur tengok keknya T.T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers