Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, May 5, 2014

Shopping Jam dekat Zalora


Hari tu dapat baucer dari Zalora, alang-alang dah ada baucer boleh la menyoping lebih sikit kan...
mula-mula aku usha dress-dress untuk aku.... pencarian dress tu makan masa lebih seminggu jugak la...
sebab banyak sangat yang berkenan...nak beli semua pulak bukan ada duit sangat aku ni, banyak lagi benda lain nak kena beli... oleh itu beli la satu-satu..untuk aku satu, untuk Encik Suami satu...cenggitu kaedah pembahagian hartanya.....
tapi last-last decide nak belikan Jam tangan untuk Encik Suami sebab jam lama dia dah rosak (sebenarnya tak de bateri)
aku tak faham konsep yang dia guna, habis bateri bukan reti nak tukar bateri tu.... 
2 3 hari jugak la aku usha website Zalora nak pilih jam
asal berkenan je harga 800...berkenan aje harga 1k
amboihhhhh.... tak mampu la teman
banyak lagi jam yang murah2 dan cantik sebenarnya, tapi mata berkenan tengok yang mahal T__T
last2 berkenan dengan satu jam ni.. Harga pun masih dalam bajet aku
terus beli....
ni first time aku beli dengan Zalora ni, pengalaman aku puas hati sangat2 la dengan perkhidmatan dia
aku beli 29 April baru ni, Esoknya dah sampai jam aku..
hoihhhh..ingat dalam 2 3 hari baru sampai..
 
dalam parcel tu ada siap2 plastik pos laju dengan return Slip dengan borang pos laju..
kiranya kalau korang tak puas hati dengan barang yang die bagi tu , kita boleh pulangkan la..
kot la rosak ke ape ke...


*Dulu2 takut jugak nak guna servis dari zalora ni...sebab baca banyak review tak best... tapi bila dah try ok aje ... laju lagi...semalam beli hari ni dah sampai... mungkin la bad review tu masa awal2 dulu kot...sekarang dah ada peningkatan..

kalau ikut review dari aku 9/10 la untuk servis zalora
servis cepat, 
barang dalam keadaan baik
ada polisi pemulangan barang kalau kita tak puas hati




4 comments:

Unknown said...

sy pun suke shopping online.. tp x pnah lg shop kat zalora.. insyaAllah in future.. thanks for the entry.. ada sket keyakinan nk shop kat zalora

Fiza Aizzawa said...

zalora mmg cpt hantar kalau order barang..

Cik Rose said...

tak pernah lagi shopping kat zalora

Nik said...

tak pernah beli kat zalora. dulu kecih jugak hal penghantaran yg lewat kan.maybe sbb baru.skarang dah lama, dah berubah la kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers