Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, May 6, 2014

Downy Parfum Passion~~~ wangiiiiiiii baq ang


dah 2 kali beli dah...pasal En Suami suka sangat bau die
tapi jangan letak banyak-banyak, sebab bau dia serius kuat...
satu rumah boleh bau...
dah tak payah sembur air freshener lagi dah
basuh baju je dah wangi satu rumah..
lepas tu tengok iklan dia boleh tukar2 bau 
gigih la aku gosok 2 dekat baju tu...bila gosok bau lebih kuat akan muncul
hua terus aku paksa adik aku cium baju aku..

8 comments:

Zara Nurhaidah said...

anda di tag.. muahahah..
http://mr-mrshafiezy.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award.html

Hafiza AizZawa said...

untung kan pakai downy.. tuang sikit pun dah wangi..

Rai Ourkizuna said...

paksa orang cium paling tak boleh blah..hahaha

MaMa MuRsYiD said...

Saya pon suka guna yg ni.. Ehmm wangiii..

Miss Hidy said...

Tak penah try downy lg lagi suka softlan yg pekat..hehe..

Ann Ishak said...

begitu sekali keharumannya ye, boleh cuba jugak ni :)

cik hani said...

Kite tak pernah try downy ni.. Nnt nk try la

Cik Ina said...

Cikna suka yg hitam tu, hak ni barukan xpernah try lg.....'

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...