Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, May 7, 2014

Durian Crepe ke Tempoyak Crepe???


Jumaat lepas aku singgah kejap pasar tani dekat putrajaya ni, 
aku dah lama nak makan durian, tapi aku tahan perasaan tu sebab aku takut lagi,
walaupun dah 7 bulan...
lepas tu Encik Suami pun tak bagi aku makan 
hari tu agaknye dia kesian kat aku sebab aku ayik pandang je dekat orang jual durian tu, 
makanya dia tanya...nak ke???
aku angguk la....
lepas tu dia kata tak payah la....
jalan-jalan singgah dekat brother jual roti2
sekali ada durian crepe
encik Suami tanya lagi
nak ke????

aku terus angguk
aku ingat dia nak sambung ayat tak payah la
tapi dia ambik jugak durian crepe tu sebekas 
masuk je kereta aku terus ngap durian crepe
tapi hampa...
rasa durian tu dah macam rasa tempoyak..!!!!
i is sangat marah....
aku terus cakap ...ni bukan durian crepe..ni tempoyak crepeeeee
tau tak perasaan hampa tu macam mana?????
whyyyyyy?????

10 comments:

Mrs NurulAsyraf said...

Pernah jugak terbeli yg tempoyak crepe..mesti dah lama tu yg jadi tempoyak..susah nak dapat yg fresh..

Unknown said...

mesti dah 2,3 hari tu.. tak pon die gune durian tak fresh.. tak pon tak cukup sejuk.. hehe

Kayu Manis said...

aduss sedihnya...belum ada rezeki nak makan durian..takpe..

tak lama lgi musim durian..

tak baik org yg menjual tu..

Dkna Abza said...

last week dkna beli durian crepe kat pasar malam tu gak.. ada pasangan suami isteri tengah buat durian crepe kat sana.
kene tunggu lama sikit la.. sebab ramai beratur..

Puan Eka said...

adik eka haritu mengidam makan durian crepe. kesian dia, makan2 tempoyak crepe. alahaiiii

meazrynn said...

saya selalu beli durian crepe kat sumptous dessert di ikano..memang terbaik..durian dia sgt freshhh.. :)

Zura said...

holoh kesiannyer mak buyong sorg nih..dh lama ngidam sekali dpt yg hampeh punyer... agaknye tu crepe yang dh lama, peniaga tu jual blk sebab tk laku...

Cikna said...

Mesti dia guna isi yg dh nk busuk, buat sndri je la sis.....;-)

Anonymous said...

MKA Durian Crepe kan..

Anonymous said...

MKA Durian Crepe.. Yg penting freshmade k.. klau g pasar tani putrajaya kena tulis order kat diaorg dulu baru pusing beli barang lain..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers