Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, May 8, 2014

Suprise tak jadi


Kan aku cerita aku beli jam dari zalora hari tu, Jam tu kan aku nak bagi Encik Suami,...ingat nak surprise la kononnye… nak balut-balut sikit…parcel dari zalora sampai terus aku simpan dalam beg, so handbag aku dah comfirm2 kembung…masuk kereta encik suami terus serkap jarang, beli barang ape pulak ni? (suka sangat beli online skang)
 Aku dah tentu2 la kate xde pape kan…kata nak buat suprise
Biasa kalau aku beli pape, masuk je kereta terus aku tunjuk kat dia barang yang aku beli tu,
 ni aku sorok2 dengan beg kembungnye, dari situ timbul syak wasangka dia… dia bajet aku beli produk2 kuruskan badan.. T__T

Balik rumah pulak aku terus bawak masuk beg dalam bilik, biasa aku campak kat sofa dulu…masa aku tengah sibuk2 masak terus dia selongkar beg aku…ambil parcel terus koyak plastic, lepas tu tiba-tiba jerit yeyeyeyeyyeyeyyeyyeyeyeeeee…….spoil sangat…tak sempat aku nak wrap… T__T nak buat surprise
….
Hangin je aku..tapi tak boleh nak marah sebab tengok dia happy….lepas tu boleh pulak request birthday dia nanti dia nak hadiah lain… jam tu tak kira dah, sebab dia dah tau…amboiiiiii..ingat aku gaji puluh ribu ke nak beli 2 3 adiah…
kemain rakus lagi dia bukak parcel dari Zalora 


idok la mahal mana... tapi pada aku yang super duper kedekut ni..harga lebih dari RM 50 aku consider mahal dah la... hikhok...


iklan jap



6 comments:

PearlKaz said...

hahahahahah... tau2 je dia ada brg utk dia dlm beg ye? hahaha

Unknown said...

hahaha.. macam tu skali tahap keraguan hubby misz sheyla.. hahaha.. murah ke mahal janji ikhlas.. :D

Azhafizah MN said...

kire suprise jugak tu :) hehe

Zura said...

hahahaha, en.hubby cm bebudak tk nyabor betol gi selongkar henbeg bini.. naluri seorg suami mmg dpt rasa barang tu utk dia kot

Nanie said...

hehe... tak jadi nak surprise!

Cikna said...

Xleh nak wat suprise dh le ni, xpe cuba lg....;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers