Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, December 24, 2010

Saya Yang Ceria macam kanak2 ribena


walaweh... tak hangak2 nak ceria2 kan walopon banyak masalah....huhu tadelah semenya hari ni macam hepi la sikit coz semalam macam kuciwa tak sempat nak join blogger peramah... so aku just wat entry keciwa jek...alih nengok ari ni aku tersenarai dalam blogger peramah 2011..
ini serius, ape yang penting kejasama....(kalo sebut serius jek mesti ingat lagu wonderpet..ekkekekekee)
hahahahahaaa sonok beb
*terima kasih pada pengundi2 yang tak jemu2 menyokong saya
*Award ni bukan untuk shaye saje..ni utk semua peminat...
ala2 menang award gitu....

hahahahahaa... ag satu.. meh tengok ni


ceria okey..can u belip dis??? saye seorang yang ceria... saye tergolong dalam kategori ceria..tataw la kenape... maybe saye sangat ceria kot...xpun saye cuma seorang ceria..ataupun ahsfantasy24 rase saye ceria, ataupun ahsfantasy24 ingat saye seorang ceria...ataupun ceria ingat kat saye....hah..tataw la....
papepun mekasih sebab tersenarai.....

psstttt**** nak g bertegur sape ngan jiran tetangga jap



2 comments:

y-A-n-A said...

wahh.. congrats yer.. :DD

misz sheyla said...

hahahahahhaaa.... ingat dah tak sempat semalam... x sgke lak ade...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...