Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 29, 2010

Overloaded

w0kei..pale otak sangat oberlod...macam nak kene pikir...banyak masalah tak setel..siyes sungguh marah dengan certain2 orang Utan. yang membuat idop aku kelam kabut lately neh..... ad0iiiiiiiiiii da dekat sebulan ni pakcik takkan tak setel ag...goblok t0l...
penat aku ke hulu ke hilir sebab ko... 
jangan pening2 kepale sebab aku taw korang tak faham aku cakap sal ape...tol tak??? 
biar lah aku cerita rahsia ni....
sebulan yang lepas atas sebab2 yang dirahsiakan aku telah mengisi borang rahsia untuk rahsia... seminggu selepas 2 aku menelefon rahsia untuk mengetahui rahsia..rahsia memberitahu rahsia kepada aku....aku sungguh bengang dengan rahsia lantas mengambil cuti sekolah atas sebab2 rahsia..aku pun mengunjungi rahsia untuk berjumpe dengan rahsia...rahsia beri jaminan pade aku dah setel...aku pun pulang dengan perasaan lega...selepas 2 rahsia ke 2 kol aku kate rahsie 1 bohong dia suruh aku ke satu lagi tempat rahsia, aku pun pergi la walopon malas...ternyata benar rahsia menipu aku...aku dengan ati bengkak pergi la ke tempat rahsia yang lain...amek no giliran rahsia dan menunggu..huarggg sungguh baik ati pegawai rahsia sudi tolong aku...setelah itu pegawai rahsia memberi tahu maklumat aku tak lengkap
aku terkejut dan pulang dengan perasan yang sungguh2 terpakse dirahsiakan... hari ni aku kol rahsia lagi, rahsia kate tak ade masalah pun...sungguh2 dia yakinkan aku..sampai aku sungguh nyampah dengan keyakinan tahap ke8 dalam ilmu pertahan kan diri...aku pun pulang ke tempat asal dan terus menaip entry rahsia ni.....
penat la aku type entry rahsia yang telah mengoberlod pale hotak aku...
huhhhh...malas nak layan rahsia2 ni seme...



2 comments:

Penjejak Mimpi said...

emmm... lepas bace entri ni satu perasaan rahsia da muncul dalam diri aku ni.. :(

misz sheyla said...

@ ~ apekah rahsia itu??? halaaaaaa.... jangan bengang dengan entry versi rahsie iteww

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...