Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, December 13, 2010

Bad Day for Him

uhuuu..entry kali ni tadek kena mengena dengan korang
tapi aku sangat sedih dan risau dengan keadaan die..
dia ke LCCT hari ni semata2 untuk pergi interview
pagi2 lagi da bertolak (menunggang cik kurak2)
sampai sana orang macam semut
punya lah ramai orang
penat menunggu dari pagi smpah tengahari..
then nak balik motor rosak pulak..
tengah highway okey....
gelabah aku mencarik nombor mekanik
google then terjumpe la 

Program Keahlian MyRSQ

RSQ MOTO ASSIST - Mekanik Motosikal Bergerak

Mekanik Bergerak RSQ menawarkan perkhidmatan bantuan kecemasan baikpulih motosikal, perkhidmatan penyelenggaraan motosikal dan penjualan alat-alat ganti serta aksesori motosikal bagi semua jenis motosikal di Malaysia.

RSQ menawarkan keahlian MyRSQ bagi memudahkan pengguna motosikal untuk mendapatkan perkhidmatan baikpulih pada waktu kecemasan dan perkhidmatan penyelenggaraan motosikal yang berkualiti pada bila-bila masa dengan hanya satu panggilan dengan menyediakan perkhidmatan seperti berikut:-
  • Menyediakan perkhidmatan baikpulih kerosakan dan penyelenggaraan semua jenis motosikal di lokasi 24 jam 7 hari seminggu.
  • Mekanik Bergerak RSQ akan tiba di lokasi kerosakan pelanggan tidak melebihi 30 minit.
  • Pusat Khidmat Pelanggan 24 jam (Call Center).
  • Membekal alat ganti dan aksesori bagi semua jenis motosikal.
  • Menawarkan pendaftaran keahlian MyRSQ kepada semua pemilik motosikal.
  • Menawarkan Perkhidmatan Am Permotoran seperti pakej perlindungan insuran, pembaharuan cukai jalan dan lesen memandu.
Untuk keterangan lanjut sila hubungi RSQ di talian Bebas Tol - 1 300 800 911

menarik kan kalau baca.. tapi yang menyedihkan, aku cuba telefon tak pernah dapat..dari pukul 12 smpai pukul 1 lebih...last2 my sister amekkan die..da la bateri henpon die weak..sangat marah !!!!! aku tak ase benda ni wujud..coz sampai sekarang aku cuba kol still x dapat.... 







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...