Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, April 1, 2014

Sedapnye lauk kenduri


dah lama sebenarnya aku tak menghadirkan diri dalam mana2 kenduri kawen
minggu lepas-lepas lagi , sahabat sekampung a.k.a kawan 1 sekolah a.k.a kawan satu kelas a.k.a mak saudara aku kahwin ....
makanya gigih aku ajak Encik Suami balik, bukan ape, dah lama tak balik kampung kan...
alang2 nak suh mak masak gulai tempoyak ayam (tak sempat pun)

Tahniah Bed dah kawen pun ko kan...
husbandnya orang tawau
elok la tu aku cakap....
dia cari orang sabah
aku cari orang sarawak
kebetulan pulak ada kawan2 sekolah datang
ada yang aku tak jumpa dah 10 tahun kot... 
time ni pengantin ngah bersanding..tapi sebab segan nak terjah untuk bergambar  kita amek gambar dengan kawan , berlatar belakangkan pengantin

aku pasrah bila aku nampak paling gemuk disitu
diorang kate sebab perut aku kecik ,xnampak pun yang aku tengah mengandung, tapi kelihatan seperti aku cuma mengalami sindrom kegemukan.... T__T *nanges dalam hati*



dengan preggy mommy jugak.... beza aku ngan die seminggu je kot...
tapi perut die lagi besar pada aku

sedapnye lauk kenduri...rasa nak g makan lagi....
ade sape2 tak kahwin kat bangi ke kajang ke putrajaya ke, mohon la jemput aku okeh...
walaupun kite saling tak mengenali..
nanti kite bawak hadiah...
yang penting jemput sebab iols nak makan lauk kenduri
boleh gituu???

6 comments:

Amanda Suria said...

SA nak kawen tau...angkat tangan ni....nampak x? tarikh dah ada..tahun je x tau bila...hahahahah

Mama Darwiish said...

Wah meriahnye...lame dh x mkan kenduri ni hehe
Btw done floow blog kamu #1444

Ain Eddihar said...

lauk kenduri memang sangat sedap . hekhek :)

Sheila Salim said...

Asaslamualaikum awak.. comel je perut awak. takpe, nanti lama2 besar la perut tu. hehe lawa baju awak pakai. sheila singgah menabung ford sini~~~

Puan Kutu said...

mana ada gemuk..slim je muka pun tak nmpk berisi mak buyung ni

Zura Lee said...

cantik baju ngndg sheyla...zura pun suka tol lauk kenduri kampung..amik nasi byk2 siap2, sbb nnt nk bgn nambah nasik malu..hihhi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...