Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, April 9, 2014

Ganguan Tidur malam semalam dan malam tadi T__T


 semalam dalam pukul 4 pagi aku terbangun tidur, bunyi anjing bersahut-sahutan..lepas tu diiringi bunyi cam menangis...gile seriau aku...dah macam bunyi ponti ke cik lang menangis...mendayu-dayu je dengar...terus mata aku segar bugar... lama pulak tu... aku pujuk jugak mata ni untuk lelap walaupun seram dengar bunyi tu....akhirnya ntah pukul berape aku tertidur, lepas tu terbangun balik sebab bunyi orang menumbuk guna lesung batu T__T
tengok jam pukul 5.00 pagi...
haaihhhhhhh time2 ni la diorang ni nak masak kan...
nak bersahur ke ape
klentung klentang bunyi lesung batu...
bunyi anjing kat luar masih ada sayup2...
pujuk lagi mata untuk tido....
tapi serius..bunyi anjing tu memang betul2 menyeramkan...
aku sampai nak g toilet pun aku tahan je..sebab takut nak bangun..takut ada benda menunggu..
haishhh ni lah padahnye bila pengarah kat Malaysia ni berlumba-lumba buat cerita hantu....
kan iols dah terbayang2
malam tadi pun ada bunyi anjing tu lagi..serius seram....

iklan





1 comment:

Hafiza AizZawa said...

perasaan je kot.. hehe.. tp kalu fiza dgr mende cm tu pun seram jugak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...