Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, April 8, 2014

Minat ok


balik dari kerja hari tu ternampak banner kelas menjahit tergantung dekat simpang area inspen tu...
terus aku cakap dekat Encik Suami..
"ada kelas menjahit la.... teringin nak belajar menjahit..nanti boleh jahit baju sendiri..boleh ambik upah jahit"
encik suami cebik2 bibir...
ngejek aku la tu kononnye...

malam tu tiba2 Encik Suami hulur kat aku seluar keje die...
"jahit yang ni dulu"
alaaaaaaaa.......mate dah ngantok ni..aku belek kaki seluar dia dah terbukak sikit benangnye....
aku letak kat tepi dulu...
tapi semangat nak belajar menjahit tu masih berkobar2 kat dalam hati ni...


2 comments:

Cik Itah@RRP said...

salam. hehe sy pun teringin nak belajar menjahit :)
btw menabung downy kat sini :)

Nanie said...

hehe... comel... ha! cik abang nak test dulu... lulus tak nak masuk kelas menjahit!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...