Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, April 9, 2014

Cek Nuffnang Udoh Sampai....... boleh shopping


Cek dah sampai hari Isnin
tarikh Cash Out Dari Nuffnang 28 Feb 2014
Tarikh dapat Cek 7 April 2014
dalam sebulan la diprosesnya..

Alhamdulillah...walaupun tak banyak tapi ada la jugak rezekinya
dah banyak itu je usahanya, banyak tu je la yang dapat kan...
tak tahu lagi nak beli ape dengan duit Nuffnang 
rasa macam nak shopping kasut...
kasut sekarang dah macam sampan dah ha...
huhu

bagi blogger-blogger baru yang nak buat duit sambil berblog boleh la g daftar dengan Nuffnang
aku rasa Nuffnang aje la yang mesra dengan blogger2 picisan macam kita ni...
kalau tak faham pape boleh tanya soalan jugak dekat team Nuffnang.
sentiasa berjawab
daftar NUFFNANG sekarang k



iklan



5 comments:

MissNick said...

kita pun dah sampai bulan lepas cek...tapi tak tukar2 lagi tak sempat nak gi bank...nanti2 la dulu jgn sampai expired dah hehe..

Dkna Abza said...

taun lepas dkna kuarkan duit nuffnag.. sekarang ngah kumpul kasi banyak hehee

Nanie said...

hmm... best lah die... KN belum pernah cashout lagi...

Rai Ourkizuna said...

mmg ramai suka guna nuffnang sebab mudah kan..

Cik Jelita said...

SELAMAT BERSHOPPING

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...