Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, February 16, 2011

SAYA PUNYAI 100 - 500 FOLLOWERS


Atas permintaan rakan-rakan blogger ... aku kembalikan segmen suai kenal mengikut FOLLOWERS .. bukan nak kategorikan blog tapi senang gini.. kang kalau ikut tahun , ada gak yang 'tinteng' aku haa..
OK.. tamo cerita panjang .. Ini sekadar segmen suai kenal antara blogger.. bukan nak g kutuk mengutuk atau mencari blog atau blogger cun atau kacak belaka.. okeh ?
**dipetik dari blog ben

aku tu refer pada ben la kan...xkan aku lak...faham tak???
eh aku yang bawah ni aku yang betul..aku yang atas tu aku ben...korang faham tak?? faham tak??? faham tak??? adeiiiiii susah bebeno nk explain....sudah malas nk cakap pape...korang cepat le join..xde adiah pun...segmen aje...ehhh yeke??? hahahaha kalo nk adiah gak korang mintak je pade ben tanpe segan silu...hahahaha

6 comments:

micky eyqa said...

dtg sini dr blog abg ben.. :)

cik ayin said...

terbang sini..datang dari belog abg ben :)

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 blogger tegar;)
eh bergurau;p
slm perkenalan,
dtg dr blog abg ben;D
blog apisv2

anizsDANbintang... said...

keep blogging =)

udin said...

mai singgah dr blog ben ashaari ;)

puteri cahaya. said...

keep on blogging dear!!.. singgah selalu ya!

http://ainblogger.blogspot.com/2011/02/saya-punyai-500-1000-followers.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...