Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, February 24, 2011

5 jenis wanita ditakuti lelaki

Satu kajian yang dilakukan di Itali terhadap ribuan lelaki tentang jenis wanita yang mahu mereka jadikan pasangan. Dari survey tersebut menunjukan beberapa jenis wanita yang jarang menjadi idaman lelaki


1. Single mother :

Sikap segelintir lelaki yang terkadang ego bahkan keanak-anakan sering kali tak boleh menerima wanita yang telah memiliki anak.

Tanggung jawab untuk mengurus anak yang bukan buah hatinya membuat mereka berfikir dua kali untuk mendekati para single mother.

2. Wanita pemboros :

Sifat wanita yang suka berbelanja kadang2 membuat 'ngeri' bagi lelaki.
Walaupun mereka yang akan menjadi pencari nafkah utama, terkadang lelaki memilih untuk mendekati wanita yang lebih sederhana, dan tidak suka berfoya-foya.

3. Wanita yang ramai kenalan :
wanita seperti ini tidak berbahaya bagi sesiapapun. Tapi siapa sangka, wanita-wanita yang memiliki banyak sahabat pun menjadi pilihan terakhir.

wanita yang ramai sahabat membuat lelaki merasa 'tidak selamat' posisinya. Kebanyakan lelaki juga merasa disakiti harga dirinya jika wanita yang dia cintai lebih mendengarkan pendapat sahabatnya berbanding dirinya.

4. Wanita yang banyak bicara dengan pernikahan :

Jika di hubungan pertama Anda sudah berbicara tentang pernikahan. Hal ini bukan bererti mereka takut berkomitmen, namun dia belum siap sedia untuk membicarakan hal yang serius di awal perkenalan.

5.Si permaisuri ego :

Yang terakhir, dari survei tadi, sebanyak 98 % mengaku tak akan mahu menjadi pasangan wanita yang bersifat egois serta mementingkan diri sendiri.

Wanita jenis ini biasanya pentingkan diri sendiri dan selalu minta dilayani dalam semua hal. Bertemu wanita seperti ini membuat mereka merasa seperti dipergunakan.



psstt***kalau kat Malaysia rasanya lelaki paling takut dengan wanita yang xcun...benarkah???





4 comments:

aku awan kitaro said...

ermm.. msih plek, asal kena letak gmbr lisa suriani?? hahaha..

aku awan kitaro said...

lupe nk inform.. sy da rply email akak!!! hadiahkuuuu~~~ hehe

alepridz said...

ada lagi yang ke-enam

6. wanita yang anak dara lagi tapi dah takda dara...

ini kes paling parah... sebab ramai jugak sekarang ni... takut nnt mlm pertama dapat yang jenis nih... menyesal tak sudah... huhu

misz sheyla said...

@aku awan Kitaro~huhu..eh tu bukan pic lisa..pic akak la tu..huahahahahaha...udah dpt..da reply pun ia...sabar menunggu hadiahmu ye... :)

@alepridz~ kan...tul gak tu..boleh ditambah ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...