Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, February 22, 2011

Mission Accomplish ~~~

Semalam dengan tak semena2 nak balik awal sebab nak makan dekat restoran azmi dekat Sentul..nak makan tomyam w0ooooooo...xpernah rasa ag tapi menurut rakyat jelata makan dekat situ leh tahan jugak...tepat 5.30 da gerak balik..hohoho.....pong pang pong pang sampai dalam kol 6 lebih kat situ..
sampai2 haruslah check in dulu kan... restoran ni cambest gak la..coz die ade pondok, ala pondok kecik2 tu yang kite leh makan bersila 2..hahhahaa tau tak????? bayangkan la...

hah cam ni la contohnya...dpt bayangkan???dapat????haruslah boleh bayang kan sebab dah ade lukisan epik aku ni...

sebelum makan banyak mase leh amek2 gambar

hoh...ni adalah kes pencahayaan..oleh kerana itu kaler kulit tak same ye kawan2

ni pun sama ye....kulit aku bukan gelap pun...

yang ni memang semulajadi

makanan pertama yang sampai..x sempat amek gambar dah kene bedal dulu...nama die chicken blackpepper rege die lam 10 hengget...sedap gak...
balunnnnnnnnn ....hahahha abes seme makan neh..sekali ngan die punye hiasan makan...ko hade???

makcik2 ni sedang berusaha potong chicken tadi 2..oleh kerana pisau dah tenggelam lam sos BP tadi so guna garfu aje...keji kan muke mereka

muke sanggap gile

t0oooodia...kerakusan terserlah..muke yana cam orang mau o0 o0ot..kihkihkih

tomyam perahu pecah....boleh la..cume rase rempah kuat sangat...ayam tadek ye kawan2.cume hidupan laut ajer..sebab ayam duk lam reban..kalo name tomyam reban pecah mesti ade daging ayam kot

kailan ikan masin

telur dadar...uhuuu korang ane taw kan??? kan???

paling best siakap stim limau...kot la name die 2...aku x ingat..tapi ase die masih ku ingat lagi ...huhuhu


ohoh..ni gambar sebelum kejadian....saje nak nunjuk beg lv rege riban2 kat ko..korang ade??ade??? tak de kan?? aku pun tadek T___T ... ni pinjam yana punye je untuk bergambar..huhu keji perangai....nak satu ko kawen la ngan pilot...

pssttt*** yana bile ko nk kenalkan aku ngan Pilot ni..hahahahahaaa 



3 comments:

SaYraH WonDerLanD said...

erk terliur kot tgk ...lama nya lah x makan tom yam. Tiba2 kepingin plaks

Hafeiz86 said...

bile nak blanje aku mkn tomyam kat tmpt ni??...

psstt.. brape kosnye korg mkn kat situ??.. (kalu bpatutan.. ak nk try gak g situ.. kalu x bpatutan.. aku masak sendiri je kat umah.. huahuahua,.. )

misz sheyla said...

@sayrah wonderland~ best 0ooooo
@hafiez~ eh bukan sepatutnye ko belanje aku...huhuahua...kos die ikut menu yang ko pesan la...harge berpatutan makanan pun sedap ...hahahahaa kalau mkn sini sila jmput aku k

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...