Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, February 23, 2011

Stainless stell

walopon korang dah penah bace aku tetap nak post ....


Suatu hari di tengah hutan.. ketika para pelajar sebuah universiti sedang melakukan penyelidikan terhadap tumbuhan hutan... Seorang pelajar senior yang juga merupakan pemimpin kepada rombongan itu terjumpa dengan sebuah pisau lipat di atas tanah. Menurut peraturan yang telah ditetapkan semasa membuat penyelidikan di dalam hutan, sesiapa yang meninggalkan barang penyelidikan di dalam perjalanan akan dihukum. 

Lalu pelajar senior itu mengambil pisau lipat dan mengumpulkan semua pelajar untuk tujuan menghukum mana-mana pelajar yang telah lalai dan meninggalkan pisau lipatnya. 

"Siapa yang kehilangan pisau lipat di tengah perjalanan tadi?!!" tanya pelajar senior itu.. 
Tak ada seorang pun yang berani mengaku.. Kemudian pelajar senior itu menambah.. 

"Ayuh cepat!! mengaku aje la.. lagi pun sebenarnya aku dah tau siapa pemilik pisau lipat ni sebab namanya terukir kat sini.. Tapi aku nak kejujuran korang semua untuk mengaku!!!" 
Masih tidak ada jawapan dari para pelajar lain.. 

"Kalau tak ada yang jujur nak mengaku salah, aku akan panggil nama pemilik!!!" 

Pelajar-pelajar masih lagi diam. Akhirnya pelajar senior itu tidak dapat bersabar lagi.. lalu diambilnya pisau lipat tadi kemudian dengan lantang dia menyebut nama pemilik pisau itu... 

"STAINLESS STEEL!!cepat keluar...!!!"

3 comments:

Telaga Putih said...

sheyla!! nk tnya, cane wat sticky post?? ajar ley?? hohoho

aku awan kitaro said...

kak uii.. kata sy menang hdiah misteri lucky follower.. sy da email kt akak da email sy.. xdpt ke? =(

akuawankitaro@yahoo.com.my

dot my jgn lupa tmbh ek..ank jati mlysia..hoho

misz sheyla said...

@telaga putih :leh....nengok kat sini dah penah wat ari 2

http://miszsheyla.blogspot.com/2011/01/tutorial-sticky-post.html

@Aku Awan Kitaro~ tokey tokek..kasi email kamu punye alamat :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...