Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, February 16, 2011

Perempuan "Clumsy"

orang selalu cakap pompuan ni cuai...aishhh mane plak..kecoh r korang...lelaki pun cuai ape...haahhhhhhhh malas nak layan korang...layan je gambar ni
ohhh...i x sengaja ni....

ape ni?? aku x dpt nak pastikan

perfect yaww......sexy, cantik, moto besa......

apocot mak cow..tergolek sudah

kecik bukan sebarang kecik taw

rileks la..saje letak handbag tepi 2...ape de hal

smile plisss...say cheeseeeeeeeee....

encik polis : saya kena keluarkan saman ni.
cik langgar: tolong la tok..biasa saya lalu jalan ni xde lak signboard bagai..ni first time ade signboard...saya neves bila nampak signboard

bang ... i tak tau la bile bonggol ni ade...tadi i nampak memang xde bonggol..sumpah

pemudah cara....sampai petrol pump nanti lekat je getah 2..

aduiiii time2 ni plak ko nk kering ye tangki

isap rokok pe de hal... gua kebal

sumber: google n forum carigold

4 comments:

scha_imal87 said...

yg pakai camera tu taboley blah...ni pakai d5000 aku..xtaw..mcm mane dy pakai..hahhahha

eni osman said...

salam...betui tu...he he...dan lepas tu ada juga yg bodo sombong...nak umpat lebih lebih kaum kerabat dan kaum sejenis kita juga,silap silap kena batang hidung sendiri tanpa disedari...he he...

Johana raisa said...

hahaa lawak gila yang pegang camera tuh! haha

SelamBerk said...

cantik nmpak mtor biru.hahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...