Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, February 9, 2011

Padah bila terlebih posing


bila sebut bab posing ni kompem la kan cuma kaum hawa a.k.a PEREMPUAN dalam kepale otak kita kan??? hahahhaa...sampai dalam toilet pun die posing..Siti Nurhaliza pun camwhore beb..x caye sila tengok twitter beliau...tapi jangan ingat perempuan je yang camwhore ni..lelaki pun ade...cume dorang xleh posing comel2 cam yang perempuan buat...sebab hasilnye akan jadi aneh..hahahha lelaki sila jangan sentap... 

tapi kan pada kaum2 hawa ni ade peringatan sikit la untuk korang...kalau nk berposing pun biarlah berpada..jangan jadi macam ni sudah

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

sapo nak jawab....

6 comments:

b a m b a m ' s said...

kwn dia kat sebelah tuh lar jawab..kekekek

zuneta said...

ngeri2...xleh bayangkan pe yg jadi lepas tu...

alepridz said...

hahahhaha.... mampos tak minah nih?

misz sheyla said...

@bambam's~ 2 la pasalnye

@zuneta ~ taw xpe..kene ati2 bile posing pas ni

@alepridz~ huhuhu xtaw la kesudahan die cane --!

Izzatul Iman said...

Ya Allah...kesiannye...tapi klaka la...

Telaga Putih said...

mntk tlg utk like page ni buley? help me plzzz http://fnndoubleooomph.com.my/home.php?fnnid=100000023988617 plzzz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...