Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, February 19, 2011

Ikan Pelik

ouhhhhhhhh korang penah tengok ikan???? tak pernah kan? memang dalam dunia ni memang aku sorang je yang pernah tengok ikan.....hahahhahahahahahaa..ikan bilis pun korang lom tentu kenal kan??? harharhar
susah bebeno kan nak jadi orang pertame yg tau segala benda..cisssss abaikan la...
berbalik pada tajuk kita pada hari ni iaitu ikan pelik...cecite..cecite..<---versi hantu k.limah
xde cite pun hahaha..aku nk ajak korang layan gambar aje pun...
hahahahaha wat penat je kan..malas nk layan korang...

Jaw

ikan bintik2


fish + paul =mutan fish

weird fish
siyes horror gile ikan ni...

ntah pe name

Blobfish
ikan ni cam nak main cak-cak...aku tak tahu nama ikan ni

ni adalah ikan ye kawan2 bukan sejenis tumbuhan yang menjalankan proses fotosintesis

yang ni macam same spisis ngan ikan atas tadi yang kaler oren 2

erkkk........

cam lintah pun ade..

yang ni memang aku x sure spisies ape..hahahahahhaa....lariiiiiiiiiiiiiiiiiii


5 comments:

Pembawa_Wacana said...

Pelik-pelik ikan tu.. banyak lagi kita tak tau kan..

misz sheyla said...

@pembawa wacana ~kan.....tu la pasal... MS pun bru tau gak ni

Mr.IX said...

ikan bintik2 tu ikan bandaraya..mmg melekat kat cermin akuarium jer...

ika cam lintah tu pernh tgk masa fieldtrip paya bakau...dia macam ikan sebelah gitu...

Latest Entry : Mayat Obor-obor besar???!!!

misz sheyla said...

@mr Ix- oh ikan bndaraya kah???? hahahahhaaha pasal slalu tengok kaler hitam.... ikan sebelah kan orang panggil...

DZ LADYZ WARDROBE said...

TGOK IKAN JAP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...