Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, February 23, 2011

Citer pendek2

kat baling ada satu famili... 

famili tu ada ayah n mak mertua, anak dan menantu serta cucu. 

satu hari, tengah sedang menantu lelakinya tgk tv, ayah nyer lalu depan dia. 
tiba2 ayah mertuanyer rebah depan dia sambil pegang dada.. 
kelam kabut dia ..pastu bini mak mertua dia pun datang terkam..semua terkejut.. 
semua dh gabra..sambil pegang2 dada...ayah mertua dia pengsan.. 
tk sedar..pastu macam sedar tk sedar.. 

menantu tadi gabra..mak mentua dia suruh dia ajar mengucap kat bapak dia tu sebab dia ribakan. 
dia gabra jugak...pastu bini dia pun surh sambil tolak2 bahu... 
mak dia suruh lagi... 
dh gabra sgt, dia pun buat.. 
dia letak kt telinga ayah mertua dia dan dia pun cakap... 

"MA ROBBUKA....""" 
terkejut bini n mak mertua dia.. 
tiba2 ayah mertua dia sedar dan terus sound.. 
"OII..AKU TK MATI LAGI DEYY...'"" 
sambil ayah mertua dia tu urut2 dada dia.. 

sepatutnya dia ajar mengucap, gabra punya pasal..dia dah jadi malaikat..







2 comments:

SaYraH WonDerLanD said...

ahakss..Penah baca. Heee tiba2 terus jadi malaikat

scha_imal87 said...

penah bace..p xhengat celah mane..kelakOs2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...