Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, February 22, 2011

Jerawat Oh Jerawat

ini gambar jerawat
ini bukan jerawat


tak suke ok bila ade jerawat..sakit ouh....asal la jerawat ni tumbuh kat idung lak..id0p subur lak tu.. hoh hari ni aku de terbaca info sal jerawat ni..jerawat ni x tumbuh suke2 hati ko tau....meh bace same2

DAHI
Haba badan melampau, peredaran darah tidak baik. Minda dan badan, mungkin terlampau letih.Stress Kumpulan ini biasanya panas baran. Cuba pupuk tabiat tidur awal, bangun awal. Dapatkan tidur yg cukup dan minum air banyak..

HIDUNG
Jerawat di batang hidung bermaksud tulang belakang kita mungkin bermasalah. Di hujung hidung mungkin kerana haba perut melampau dan sistem penghadaman tidak normal. Di salah satu hujung hidung pula boleh dikaitkan dgn ovari atau sistem reproduksi..

DAGU
Fungsi buah pinggang terjejas atau sistem endokrin (rembesan dalaman) lemah. Kaum wanita mudah mendapat jerawat di sekitar dagu mungkin berpunca drpd haid yg tidak teratur dan sistem peranakan yang bermasalah..

PIPI KIRI
Fungsi hati mungkin kurang lancar termasuk dilanda masalah rembesan, menyahtoksin dan penghasilan darah..

PIPI KANAN
Fungsi paru-paru mungkin tidak normal..(ssiapa yg isap rkok 2 tgk akibatnya bkn mghadapi mslah paru2 malah tbuh jrawat lagi 2)..

PADA BADAN (BELAKANG & DEPAN)
Sistem perkumuhan yang bermasalah, sembelit. Amalkan pemakanan yang sihat dan mengikuti piramid pemakanan bagi mempastikan toksin tersingkir dengan lebih baik..

tuan punye badan tak gitau pulak sumber info ni so aku tak boleh dengan bongkaknye sahkan info ni...tapi aku nk share jugak..mungkin betul atau mungkin ko tak cuci muke bebetul... 

3 comments:

salemaziz said...
This comment has been removed by the author.
salemaziz said...

nice info..tp....
macam xsehat je badan aku..huhu

Nurul Afifah said...

aduh...kena jage mkn sume elok2..tdow n bgun awal..1 muke ad jerawat nih.!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...