Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, May 24, 2011

Sumpah!!! saya cuma curi seekor lembu jejai

Pada suatu hari, Jejai telah kehilangan 4 ekor lembu miliknya. Dia terus membuat laporan polis. Setelah 3 hari melakukan operasi, pihak polis telah berjaya menangkap pencuri tersebut, iaitu Hitler. 

Polis : Kamu ditahan kerana telah mencuri lembu milik Jejai. Adakah kamu mengaku salah?

Hitler : betul tuan 

Polis : Berapa ekor yang kau curi? 

Hitler : Seekor saja, tuan 

Polis : kamu tak tipu? 

Hitler : Betul tuan.. saya cuma curi seekor saja 

Polis : Tapi, Jejai kata, kamu telah mencuri 4 ekor lembu miliknya 

Hitler : betul tuan, saya tak tipu, yang saya curi cuma seekor 

Polis : kamu jangan cuba berbohong. Jejai kata, akan lepaskan kamu kalau kamu cuma curi seekor. Tapi kamu akan dihukum penjara kalau mencuri lebih dari seekor 

Hitler : Betul tuan, cuma seekor. saya cuma mencuri ibu lembu tapi, bapak lembu dan 2 ekor anaknya mengikutinya, tuan

3 comments:

GamUHU said...

ikhlas bebenor.

NUR AYNIE said...

mcm penah dgr je lawak nie dlm maharaja lawak hihi~~ anyway..sori baru ade mase nak singgah~=)

Golden Rose said...

hahaha...family planning

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers