Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, May 18, 2011

Penangan Harga Gula Naik, semut pun dah pandai jage kesihatan

aku nyampah betul la..kalo masak air je, bila air ngam2 je sejuk ade la rakyat2 semut duk lepak-lepak , berkelah, mandi manda dalam heater..ape die ingat tu taman perkelahan ape??? bukan kat rumah sewa aje.. rumah aku kat kampung pun cam tu, kat office pun cam tu..ade aje semut sekeluarga berkelah kat cawan or gelas..air masak kot bukan air manis...heran gak aku..takkan semut pun dah ade education sal kencing manis.. sal keburukan gula... gile tabik spring aku ngan semut zaman sekarang ni... xpun aku rase semut pun rasa tempias atas kenaikan harga gula sekarang....hoh..aku rasa kerajaan semut pun menyokong kempen kerajaan Malaysia kita kot kurangkan gula dalam makanan..


kadang-kadang tu aku baru je amek air masak..letak jap atas meja...nak minum je dah ade mayat - mayat semut bergelimpangan dalam gelas..WTH???? aku tau la cuaca skang tak menentu..tapi kot ye pun nak mandi-manda jaga lah keselamatan ye tak??? ni tak, kan dah jadi mayat ..mati dalam gelas aku pulak tu..tsk..tsk...x pasal2 aku jadi bengap 40 hari gara-gara terminum air yang dicemari mayat semut..hurmmm  


pstt** aku ase aku patut letak notis kat heater ngan mug aku dan dikawasan-kawasan sewaktu dengannya



aku rasa macam agak praktikal la...

3 comments:

deqlis said...

hehe...semut pun dah pandai minum air masak...supaya tak kembung perut hehe...

Anonymous said...

semut skng dh ada education agaknya?LOL.
datang sini singgah =))

TAK SALAH KALAU BALAS KUNJUNGAN KAN?

personal blog :
expire-date.blogspot.com

blogshop :
old-stuffresale.blogspot.com

THANK YOU !!!

nurul said...

hahah...semut bijak ye skrg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers