Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, May 19, 2011

Kenapa Force 136 kurang diundi oleh peminat

apa yang aku tulis ni adalah ape yang aku rasa dan ape yang aku tengok selama ni..orang lain aku tak tau lak kenape diorang tak minat dengan crew ni... setahu aku crew ni gabungan dari crew dari GBC ngan wakaka crew. dua crew yang semua orang tahu cukup hebat..wakaka crew aku kurang minat, tapi gbc memang aku minat  tapi lagi aku minat dengan crew Floor Fever...FF memang duk dalam ati aku selamanya la aku ase....

berbalik pada cerita asal , aku tengok showdown dari audition lagi, aku rasa salah satu sebab kenapa aku tak berape berkenan dengan Force 136 ni sebab dorang angkuh, berlagak dan sombong... kenapa aku cakap macam tu??????????? aku cakap macam tu sebab aku nampak dorang macam ni... paham tak???? ke tak faham apa aku cakap...

aku mula kurang minat dengan group ni masa yang sesi latihan yang dekat goldcoast Sepang tu...yang pusingan meltdown tu...yang mana boojae latih budak2 Force 136 ni... then dorang macam x hormat dengan boojae..aku tau dorang semua penari hebat tapi at least respect orang...orang tu berpengalaman..dia tau apa yang juri nak... then kat belakang 2 3 orang dak Force 136 ni show off yang step dorang lagi hebat pada boojae punye step ... masa tu aku terus macam Onion Emoticon Set  .... okeh crew ni berlagak gile....first impression beb... mula2 lagi dah tunjuk macam tu macam mana la aku nk undi kan...terus aku x minat dengan crew ni..aku rasa ni la sebab kenape crew ni kurang diundi oleh peminat2 mereka... semalam masa tengok showdown, masa yang tunjuk vt (betul ke?)sebelum show dorang semalam, aku nampak la sedikit sopan dalam percakapan mereka... macam tu baru betul...

kalau korang tak faham apa yang aku cakap g la selongkar balik kat 8tv tengok pusingan meltdown... seyes out ...


PEBERET CREW




HMC PHLOW
ELECOLDXHOT


MACAM MANE NAK UNDI CREW PILIHAN KORANG
Type SD(space)CREW send to 33399
Type SD5(space)CREW send to 33399
Type SD10(space)CREW send to 33399

CREW TU TUKARKAN DENGAN KOD CREW PILIHAN KORANG...
JANGAN LUPA UNDI HMC DENGAN ECX!!!!


pstt*** aku tak de nak kondem mane2 crew ye...semua hebat2 ..ni cuma pendapat aku kenapa force 136 kurang diundi...

2 comments:

FAMOUSCLICK said...

I DUN think soo,ada yg ok je bdk2 crew dorng.
dorng pun mnusia still ada buat silap..jgn sbb silap yg satu terus bg kesan teruk kt depa.
depa pun mcm kita..kdg2 kita pun angkuh,smbng dgn percakapan,kdg2 ada yg berlagak mcm tuhan,sng ckp typicl people mmg mcm ni..
lets know them btl2 bru lah judge.
stahu i dorng rmai je fans..cuma fans dorng skdr minat tp xmgundi tu xtau la..

Unknown said...

@famouslick~ dorang okay sebenarnya...tapi yg mase dekat meltdown to nmpak berlagak...dat y org kate 1st impression tu ptg... n that y saya ckp mase showdown baru2 ni baru nampak dorang humble sikit...n i know dorang ramai fans bcoz dorang bagus...mcm yg saya ckp la..ni pendapat saya....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers