Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, May 11, 2011

Siang Panas Kat area office macam berdebu

salam.....

aku rasa semua orang pun tau kot..sekarang ni waktu siang sangat panas...petang semalam keluar je office aku rasa betul2 berbahang..gile gaban..padahal dah kol 7 kot...jangan kate petang la..kadang2 pagi aku bgun berpeluh2 walaupun aku pasang kipas atas n kipas bawah..2 2 ade beb..tapi serius panas....agak2 waktu siang berape suhu ye?????? orang kate kalau panas mcam ni kemungkinan akan berjerebu..cehhhh..yo la...tu seme politik der,...politik<----walaupun aku rasa tiada kaitan..hahahha

tapi betul la..kat area office seyes macam berdebu gile...sangat dasyat ok...ingatkan mata aku rabun....debu upenye...aiiiiiiiiiiiiii harap keadaan pas ni ok dan tak teruk sgt....aminnnn



pstt***** bukan setakat badan je panas..sekali ngan ati aku ngah panas skang,...demmmm!!!!!!! hey you WTF!!!!!!!

WTF bukan What The F*ck tau...makne die Wa Telase Fanas


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...