Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, May 23, 2011

Bageroooooooo henpon ku dicuri

sapa yang tak pernah hilang henpon angkat tangan....... yeahhhh beri tepukan kepada diri masing-masing ...aku pernah hilang henpon sekali...huhu sekali aje...korang??? ade yang penah hilang 2 kali, ade yang 3 kali , ade yang 5 kali ade yang sepuluh kali...memang sakit ati kan....kalau nak cerita sejarah aku hilang enpon dulu , memang bengong gile aku ase..ilang di tangan orang yg aku kenal...aku g bandar terjumpe dak skolah aku..yela satu skolah dah lame tak jumpe..borak2 la...borak punyer borak dari borak sal tempat study sampai la ke henpon ape seme...then budak tu nak tengok henpon aku..aku pun bg la...then borak2 ag sal henpon aku yg super nipis..super ringan dan super2.supering...mase borak2 bapak aku sampai ..aku terus salam2 dia n masuk kete.....dah separuh jalan aku teringat henpon aku...aku kol2 die da off henpon aku...aku pun ape ag guna henpon bapak aku maki2 minah tu.....cisssss nyesal betol aku kenal minah tu....amek henpon aku tamoe pulang balik..aku memang ingat la...henpon pade die aku tak amek balik....nak gtau bapak aku takut..aku pun diam2 aje... dlm kete... sampai umah masuk bilik menangis sambil gelak2 =,=''
sebulan lama gak la aku mogok tak makan tak minum sebelum waktu..... maknanya aku mkn n minum on time la...selama ni after time sebab sibuk dok mesej... mase tu la teringat sal abg angkat, kat skandal2 ...number seme dalam henpon tu ...demm!!!gambar pakwe2 ensem seme dalam tu...cisssssss memang bedebah sungguh la...tak lena tidur aku time tu teringat sal skandal2 yang mungkin merindui diri aku...


abes cerita sal aku...cerita korang ilang enpon lak macam mane ye?????? hahahaha semenanya motif entry ni cuma nak ajar sikit dengan orang2 yang panjang tangan yang amek henpon korang tu...... meh sini aku ajar cara dia..kalau  TELEFON KENA CURI 


bagaimana nak halang si pencuri tu guna atau jual henpon korang
*korang boleh menjadikan ia tidak dapat diaktifkan dengan menekan nombor siri yang terdapat di telefon bimbit korang
*sila dail *#06# dan 15 digit nombor siri telefon bimbit korang akan tertera di skrin
*Nombor ini adalah unik untuk setiap telefon bimbit. 
*Catatkan nombor siri ini dan simpannya di tempat Selamat.
*Bila telefon bimbit korang kena curi,korang boleh hubungi pusat servis telefon bimbit korang dan berikannya kod nombor siri tersebut.
*Mereka kemudiannya akan mengunci system dalam telefon bimbit korang dan sesiapa sahaja yang mencurinya pasti hampa kerana walaupun kad simnya telah ditukar,dia tidak akan berupaya mengaktifkan kembali telefon bimbit tersebut.
*Jadi, walaupun ia di curi,namun sekurang-kurangnya korang berpuas hati kerana si pencuri takkan boleh menggunakannya ataupun menjualnya

hahhahhahaha puas hati kan...nak mencuri ag...haaaa nak jual x boleh nak pakai pun x boleh...walaupun henpon tu tak mungkin dia pulangkan pada kita tapi kita akan ase puas hati....

4 comments:

cikpuanrosliana said...

xder rezeki...nak wat cnor kan kan

senyumSOYA said...

best kan hp kena curi..hik3~

xpa.. bley rasa kehilangan.(^^!

penah gk hp kena curi kt mtrik..
menages x berlagu...
huhuhu

Unknown said...

sabar je lah,wan dah hilang fon 2 kali masa kat asrama. geram rasanya.

Unknown said...

@CPR~ hekhek....tu la ..aku pasrah aje lah...

@senyum soya~ best gile...ase gleme lak time tu..

@rozuan ismail~ 2 kali...huhu kite sekali aje ...x pernah ag kena sampai 2 kali

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers