Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, May 16, 2011

Celeb Birthday Dak tirah Cinonet ngan Encik sayang

15 mei
yeeee...... bopren berkongsi birthday dengan anak buah aku..
so memule bopren aku nk sponsor kek..
pas tu akak aku offer lak nk sponsor kek sesama 
sooo tadaaaa.

kek ape namenye... lupe da..tapi kat secret recipe's
memula nk choc indulgence..tapi abes.... 
birthday gurl ngan ibu dan ayah

ngan abang ngah n abang azim
birthday boy tade gambar sebab tetibe hari tu jadi low profile
selepas mentedarah dekat kfc terus g the mines... tgok wayang yuhuuuuu
aktiviti sebelum tengok citer kongsi

muke penuh semangat anak buah aku men natang ni....kasut ijau die adalah kasut baru beli dimana beliau telah mengetuk kakak ku untuk membelinye..huhu penat ai up2 kasut murah tapi die nak kasut 90 hengget ni gak...
sabo aje le.....
abg die ckp kat kakak aku..anggap la ini semua dugaan...
ohhh..birthday boy sedang guard ank sedare aku takut terjatuh...

orang lain ketuk slow2 dorang ketuk bagai nk patah stick tu =,=''
oleh kerana wayang lmbat sgt so kitorang decide g karok dulu sebab ank sedare aku nk nyanyi 
can mali can oiii..oiiii 
rasa sayang heiiii..rasa sayang2 heiii...sabo aje la =,=''

Psst**Happy birthday to both of you tirah and my boyfie.....semoga panjang umo murah rezeki



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers