Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, May 5, 2011

Ajoi Di Saman

Ajoi dalam perjalanan ke pejabat polis untuk membayar saman kebetulan terserempak dengan Sumardi.

Sumardi: Joi ko nak ke mana ni? Laju semacam jer ko jalan..

Ajoi: Pejabat polis nak bayar saman(jawabnya dengan pantas)

Sumardi: Kena saman sbb ape ko Joi?

Ajoi: Panjang cerita.. aku pun malas nak fikirkan..

Sumardi: ce ceter.. ce ceter..

Ajoi: mcm ni sebenarnya, aku pecut keter aku kat lebuhraya sbb bini aku kat rumah minta belikan bawang. tetiba ada "Flash" kamera tertapuk polis tu. aku nak pastikan la kamera tu betul2 tangkap gambar aku pecut tadi ke ape. aku pusing dan lalu jalan yg sama dengan speed pelahan sikit tetiba "Flash" lagi jadi aku ingat kamera tu rosak, aku pusing la kali ke-3
dengan speed lagi pelahan kena "Flash" juga.. aku pusing lagi kali ke-4 skali dengan speed agak pelahan "Flash" juga jadi aku dengan semangat drive slow mcm siput tergelak2 lalu jalan tu kali ke-5 sambil melihat ke arah kemera tu dan terus pecut balik rumah.

Sumardi: habis tu yg ko pegang 5 surat saman tu sebab ape?

Ajoi: ni surat pasal "Flash" tu la.. aku dapat 5 surat saman lepas 2 minggu tu sbb tak pakai tali pinggang keselamatan!

1 comment:

Mun said...

haha..patut la... xpakai tali pinggang rupanyerr..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers