Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, May 28, 2011

kecewanya!!!!!aku ada cara bunuh diri real cara selamat

1. Terjun Bangunan
Carilah reban ayam kat belakang rumah tu dan terjunlah daripada bumbungnya. Untuk keselamatan, letakkan tilam pada tempat yang anda hendak terjun. 

2. Gantung diri
Gunalah benang atau tali atau pun getah yang mudah putus untuk menggantung kan diri anda. Untuk keselamatan , jangan gantung leher anda tapi kalau boleh ikat dekat tangan atau pun pinggang yang mana selesa dan terjun. 

3. Hiris tangandengan pisau
Ambil pisau plastic yang diberi percuma masa anda membeli ‘birthday cake’. Untuk keselamatan supaya tidak luka pakailah sarung tangan. 

4. Berdiri di tengah-tengah jalan raya
Lakukan hanya apabila jalan itu betul- betul lengang. Lebih baik kalau berdiri di tengah-tengah jalan mati atau jalan untuk pejalan kaki. Sebagai keselamatan tentukan tiada orang di situ.Anda boleh juga melanggar kenderaan yang sedang parking 

5. Tembak diri
Tak payah susah-susah cari pistol betul sebab nanti anda kena tangkap Polis. Beli aje pistol mainan yang banyak di jual kat pasar malam. Carilah yang ada bunyi supaya Nampak ‘real’ sikit! Untuk keselamatan cari baju kalis peluru! 

6. Telan Pil tidur Boleh saja,
tapi pastikan anda telan dua biji saja. Untuk keselamatan makan mengikut syor yang di bagi Doktor, 2 biji sebelum anda masuk tidur. Gerenti anda akan lena dan bangun pagi ‘fresh’.

1 comment:

starzieti said...

haha ! boleh la amalkan pas nih. ehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers