Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, May 23, 2011

Lif Kat Rumah Tak Pandai amek ati aku

demmm yu...how dare you do this to me.... boleh lak kan ...aku dah lambat...tunggu lif dua-dua cam cipan tunggu punye tunggu dia naik 
18
19
20
21
22
23
fine!!!!!! 2 2 lif kat floor 23
23 23
22 22
21 21
20 20
19 19
18 18
                                                                                17 17 <------ tapi 2 2 lif x berhenti dem!!!!!!!!
16 16
makanya proses pemakian pun bermula bagi rakyat2 yang telah menjadi mangsa..mugkin lif tersebut faham perasaan kami maka dia pun x jadi turun tigkat 15 dia naik balik sampai tingkat 23.... dem again!!!!
sampai2 floor 17 boleh pulak rakyat dalam lif tu penuh...boleh??boleh???boleh gitu???? betul2 tak faham perasaan pekerja berdedikasi macam aku ni...terpakse la aku biarkan lif tersebut memandangkan xde sorang pun daLam lif tu sudi memberi ruang =,='' .time-time tu jugak aku rasa nak boikot penggunaan lif....mulai esok aku akan turun menggunakan tangga...err..kalau tak esok hari maknenye esok kepada esok...takpun esok esok kepada esok...xpun esok esok kepada esok esok esok...xpun lusa tulat....yang penting aku akan boikot lif tapi bukan hari ni atau esok...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...