Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, May 10, 2011

Bapa Seret Anak Selepas Bogelkan


HECHI, China - Seorang bapa, Lu Tan menyeret seorang anak lelakinya keluar dari sebuah kafe Internet di sini selepas membogelkannya, lapor sebuah akhbar kelmarin.

Dia menyerbu kafe Internet itu baru-baru ini dan menyeret anaknya di hadapan rakan-rakannya.

Seorang saksi berkata: "Dia (Tan) memukul budak itu yang menangis meminta belas kasihan. Namun, bapa budak itu mahu memberitahu semua orang bahawa anaknya tidak berguna dan menyeretnya ke rumah setelah membogelkan dia dengan kedua-dua tangannya diikat."

Dia menyatakan beberapa anggota polis tidak bertindak campur tangan walaupun selepas mereka dihubungi untuk membantu budak tersebut.

Saksi itu menjelaskan bahawa budak berkenaan didakwa mencuri wang untuk digunakan bagi melayari Internet.

Tan berkata, dia bertindak memukulnya kerana tidak mahu kehidupan dia dirosakkan oleh Internet.

Menurutnya, ibu budak itu meninggal dunia semasa dia berumur sembilan bulan.

"Saya sudah membesarkannya. Saya bekerja keras untuk membiayai keluarga," kata Tan. - Agensi

**** erkkkk.....menakutkan..tapi budak zaman skang ni lain macam sikit degilnye

4 comments:

Finaz Jaafar said...

errkkk..kesian gak budak tuh

Apiz said...

gila kentang r bapak die.....tp untuk pengajran yang berguna....harap anak die tak jadi perompak ke dah besor nanti XD

Asyraf Kamarul said...

bdk tu mesti trauma dan terus menangis teresak2 selama seminggu..

mzhany said...

fuhhh dasyat jugak ni.

tapi,
kalau dibiarkan aja duk mengadap internet tu, mcm2 lagi boleh jadi kan...ishhhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...