Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, May 4, 2011

Lelaki vs Perempuan

gambar google
Kawan rapat Isteri:
Si isteri tidak pulang ke rumah untuk sehari. Apabila dia pulang pada keesokkan harinya, dia memberitahu suaminya bahawa dia tidur dirumah kawan rapatnya. Si suami lalu menelefon 10 kawan rapat isterinya untuk mengesahkan pekara tersebut. tetapi tak seorang pun yang nampak isterinya.

Kawan rapat Suami:
Si suami tidak pulang ke rumah untuk sehari. Apabila dia pulang pada keesokkan harinya, dia memberitahu isterinya bahawa dia tidur dirumah kawan rapatnya.Si isteri lalu menelefon 10 kawan rapat suaminya untuk mengesahkan pekara tersebut. 8 daripada mereka mengesahkan suaminya bermalam dirumah mereka, manakala 2 lagi mengatakan bahawa suaminya masih berada dirumah mereka.

aku rase macam betul je ayat tersebut =,='' lelaki ni sanggup wat ape je kalo nak tolong kawan die....

4 comments:

scha_imal87 said...

mcm kau suruh aku la kan..bckup kan utk kau..hahahha

misz sheyla said...

@scha ~same la cam ko...ahahahhahahaa

misz h0neyz said...

hYe!
tentang c0ntest 3 in 1 tue,
alaa...
xssah p0wn misz sheyla...
urm...
syaratnya kne j0in ketiga2 c0ntest tue...
lg bnyk peluang nak menang kan??..
j0mlah j0in c0ntest nie yea...
;)

Cik Ila said...

Pendapat CIk Ila,rasanya lelaki sanggup buat apa saja kalo nk tlg kwn tu sbb perempuan yg mtk tlg...kalo laki mtk tlg sesama lelaki,diorang kata pyh jugak sbnrnye...sama mcm perempuan dgn perempuan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...