Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, May 6, 2011

Burung aku dok tergolek

AMARAN KERAS 
Ini bukan entry lucah
harap maaf

ngah aku dok wat keje tadi ade la masuk sorang staff ni...sekali pandang baju die..perghhhhhh baju sama ngan yang aku berkenan semalam...seb baik aku tak beli..kalo tak aku ngan dia boleh join nasyid daerah la...hahaha..aku pun dengan pantas melaporkan kejadia pada insan2 lain di office.. tapi ade sorang insan aku ni cam musykil sikit dengan ayat die..aku tak faham...


aku suh die g tempat yana
then die jawab nak g jamban pun malas
burung aku dok tergolekdog lg ni

ape maksudnye????
cecite-cecite
adakah beliau sebenarnya seorang lelaki???
tak kot sebab binti
adakah???adakah???adakah beliau songsang????
omaigod!!!!! OMG!!!OMG!!!OMG!!!
cik sila cek jari anda
aku ase boleh guna pakai untuk pompuan gak ni

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers