Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, August 9, 2011

Semangat Bangun Sahur

 semalam aku agak semangat nak bangun sahur,
pasal makan nasi secoit aje.
pasal aku da bantai rambutan, duku,air kelapa, air anggur, perut pun da penuh
sampai aku rasa semputttttttttt
tiap kali g dapur mesti capai rambutan, lalu nk tutup lampu capai rambutan
lalu nk g cuci tangan pasal melekit pun capai rambutan..bila da makan rambutan ase melekit lagi tangan 
g dapur balik cuci tangan pas tu capai ag rambutan =,='' hohohoho
sampai perut aku betul2 penuh...
tengok tv jap, dak dya bawak keluar durian..
durian itu sangat aku tidak boleh menolak...
makan durian sambil baring dan wat kuak kupu2 atas karpet bagi durian turun dengan cepat..
makan 2 3 ulas pun da x larat tapi gagah jugak nak makan...
perut semalam memang super duper penuh makan buah2..
kalau aku tunduk memang rasa semua benda dalam perut nak keluar..
eh....bukan nak cerita pasal semangat nak bangun sahur ke?????

okeh2 citer sal sahur
kunci jam kol 4.30 pagi..niat bangun nak wat milo campur oat sikit...tidur
jam bunyi je dengan pantas aku bangun....tutup jam...tarik selimut
KROIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHH.

"cella, bangun sahur" kejut dak dya
aku bangun tengok jam 5.30...
aishhhhhhhhh minum air masak aje la =,=

2 comments:

Misyahzniirf Alid said...

akibat tidur balik ler ni hehhhe

misz sheyla said...

@misyahzniirf Alid~ huhuhu..tu la pasal..ingat brg nk ilangkan ngantuk je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...