Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, August 6, 2011

Dahlia Teck VS Aime Harmelia ~ adik ker??



Hari ini, kami menerima 2 keping gambar Dahlia Teck bercuti-cuti bersama rakan, serta seorang jejaka yang dipercayai amat popular orangnya.
Tegap & sasa orangnya. Kasih sayang seorang abang terhadap adik, mungkin? Iya’lah, takut juga adik sesat dalam Universal Studio Singapura yang seluas 20 hektar tu kan. Susah nak cari nanti.
Bersangka baik lah kita sempena bulan Ramadhan ini. Ehem.
sumber: oh bulan

5 comments:

schaze zainn said...

tu la lelaki.

asal dah femes sikit mula la tu wat perangai.

kesian kat elia..=,="

! ❤ PINKaholicx ❤ ! said...

elia tak seksi mcm dahlia tuh sebab apek tinggalkan,,haha

GaRy™ said...

apek2... manyak buat hal wo ini apek.. huhu~

ujee said...

umur muda lg....x matang...

misz sheyla said...

@schaze zain ~ tu la...semua same..

@pinkaholicx~ hahahaha mungkin la...

@gary ~ manyak gatal wooo

@ujee~ emm tu la pasal...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...