Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, August 1, 2011

Perkara-perkara yang membatalkan puase masa kecik2 PART 1

amaran..korang jangan tiru lak benda ni...hahaha..benda2 ni la kakak aku + kawan aku selalu gitau aku mase zaman kecik2 time puase...aku tak tau ape yg dengki sgt mereka dengan aku...

1. Kalau tercium bau makanan samaada sengaja dengan tak sengaja maka puase ko akan batal secara mandatori
aku : abes mak tu masak
kakak aku :  Mak xpe...

2. Jangan kau berani kate mulut orang puase tu busuk!!! 
kakak aku : busuk r mulut ko cam bau tettttttttttttttttt....
aku : hah..ko ckp gitu batal puase..
kakak aku: aku xpe...tak sengaja
aku : =,='' mane aci

3. Jangan ko kentut di siang hari nanti puase ko akan batal 
aku: sakit perut...arghhh
mak aku : kenape pulak 
aku: tahan kentut siang tadi, takut batal puase
mak aku: sape cakap ???
aku: kawan

4. jangan Telan air Liur t puase ko batal... 
dari pagi sampai petang 
ptuiii....tui....tui...tuih...tuih.....
sampai kering2 mulut aku..sampai dah tak ade air liur ag nk ludah...

5. Jangan kau keluarkan perkataan BABI 


akan bersambung di part 2

6 comments:

scha_imal87 said...

hahahhaaaakkkk...

afeb pilah said...

ahahaha!

Aku Ibu Muda said...

bebudak suka buat hukum sendiri..hihi

an nyek said...

haha...bab kentut tu ak gelak giler2...memang tertekan la...haha...nywhr slmt berpuasa d bulan ramadhan yg mulia =)

Fathin Fazila Razali said...

syoklah baca entri ni... wlpn ringkas tapi buat zyla nak ketawa je... ek.. mcm tu payah nak batal puasa.. ahaha

misz sheyla said...

@scha ~ mesti ko alami perkara sama kan..

@afeb pilah~ mesti same gak ni...

@aku ibu muda~ kan...sesuke je wat cam tu

@an nyek~ tu lah kenyataannye =,='' huhuhu~ selamat berpuasa jugak

@ fathin Fazila Razali ~ hahahhahaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...